Worldline streeft er altijd naar om de dienstverlening optimaal te laten verlopen en u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan helaas voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij handelen klachten graag goed af. Stuur via onderstaande link uw klacht naar ons toe en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Wilt u liever direct iemand spreken? Dan kan natuurlijk ook via de contactgegevens op deze pagina.Stuur uw klacht
Contact
Contactinformatie
Technische Helpdesk voor betaalautomaten
Tel: +31 (0)900 22 65 797 (standaard beltarieven van toepassing)
Maandag tot en met vrijdag: 8.00 tot 20.00 uur.- Zaterdag en zondag: 9.00 tot 16.00 uur.
Voor creditcardacceptatie via Worldline
Tel: +31 (0)900 04 00 182 (€0,04 per minuut + €0,05 starttarief + uw gebruikelijke belkosten)
Maandag tot en met zaterdag: 8.00-20.00 uur. Zon- en feestdagen: 8.00-16.00 uur.
Voor alles-in-één betaalpakketten
Tel: +31 (0)88 765 70 00 (uw gebruikelijke belkosten)
Administratieve vragen voor betaalautomaten
Tel: +31 (0)180 442 442
Fax: +31 (0)180 442 443
E-mail: contracten-netherlands@worldline.com
Maandag tot en met vrijdag: 8.30 tot 17.00 uur.
Afdeling verkoop
Tel: +31 (0)88 765 7010
Email: sales-netherlands@worldline.com
Pers
Tel: +32 (0)2 727 68 22
Worldline Online Betalen
Heeft u vragen over uw online betaaloplossing? Kijk hier voor de oplossing.
PaySquare contactgegevens
Bent u klant van PaySquare? Kijk dan hier voor de contactgegevens van PaySquare.
Worldline e-Commerce solutions, Ogone
Bent u klant van Worldline e-Commerce solutions, Ogone? Neem dan contact op via het telefoonnummer: 023 808 00 33.


Worldline Nederland
Locatie Ridderkerk:
Wolweverstraat 18
2984 CD Ridderkerk
Locatie Utrecht:
Eendrachtlaan 315
3526 LB Utrecht
Tel: +31 (0)180 442 442
Fax: +31 (0)180 442 443
KvK: 81217587
BTW: NL861994231B01
BEKIJK ALLE LOCATIES
Heeft u een vraag voor sales?
Bent u nieuwsgierig naar de geschikte betaaloplossing voor uw situatie? Laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen contact met u op (ma-vr tussen 08:30 - 17:00 uur).